Odpowiednie zachowanie

Dla każdego z klientów staram się być jednakowo miły i uprzejmy, choć zachowanie poszczególnych osób sprawia, że czasem nie jestem w stanie opanować swoich nerwów i utrzymywać pogodnego nastroju. Klienci potrafią być paskudni, tak jak i niektórzy asystenci nie należą do osób najmilszych. Mimo wszystko, asystent klienta Chorzów, licząc na prowizję uzyskaną ze sprzedaży danych produktów danemu klientowi, zawsze będą się starali być sympatyczni i mili – w końcu od tego zależy ich powodzenie.

31Niestety, klienci mają pełną świadomość, że bez względu na zachowanie i charakter asystent musi ich obsługiwać z uśmiechem na ustach i starać się zaspokoić ich potrzeby. Klienci nie muszą się starać, by zyskać zainteresowanie asystenta – asystent zawsze zainteresuje się klientem, bez względu na jego nastawienie. Nie oznacza to jednak, że w kontakcie z asystentami klienci powinni zapominać o podstawowych zasadach dobrego wychowania, co niestety zdarza się bardzo często. Do każdego obcego człowieka zawsze powinniśmy podchodzić z pewnym założeniem, że oto naprzeciwko nas może siedzieć osoba, która ma mordercze zapędy i życzy śmierci każdemu, kto będzie dla niej niemiły. Sympatyczny uśmiech czy spokojne słowa nic nie kosztują, a naprawdę potrafią zdziałać więcej niż marsowa mina czy niemiłe wyzwiska.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *