Przygotowana

Przed rozmową kwalifikacyjną na stanowisko asystentki klienta prześledziłam chyba wszystkie fora, na których było mówione cokolwiek o tym zawodzie oraz przeanalizowałam mnóstwo artykułów mówiących o odpowiednim zachowaniu na rozmowie kwalifikacyjnej. Mimo przygotowania nadal nie czułam się pewnie przed czekającą mnie rozmową, bo wiedziałam, że może być naprawdę różnie.

33Dzień przed zaplanowanym spotkaniem rekrutacyjnym, asystent klienta Wałbrzych, wybrałam się na zakupy z przyjaciółką, żeby jakoś zapomnieć o czekającym mnie stresie i nieco się odprężyć. Pomimo licznych porad przeczytanych w Internecie to właśnie Wieśka, moja koleżanka, dała mi najlepszą radę rekrutacyjną. Powiedziała, że jestem świetna i świetnie nadaję się do pracy z klientem, muszę tylko pozostać sobą i nie próbować być na rozmowie kimś zupełnie innym. Wzięłam sobie radę Wiesi do serca, bo wiedziałam, że była ona podyktowana szczerą sympatią.

To właśnie dzięki Wiesi i jej radzie rozmowa poszła mi naprawdę dobrze. Czułam się na niej jak ryba w wodzie, żartowałam i śmiałam się, jak tylko ja potrafię, a komisja rekrutacyjna była bardzo pozytywnie nastawiona do mojej osoby. Jeszcze nie wiem czy udało mi się dostać tę pracę, bo odpowiedź mam otrzymać dopiero jutro. Dobrze by było, gdyby udało mi się dostać zatrudnienie – od zawsze chciałam pracować z klientami i ta praca by mi na to pozwoliła.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *