Zmiana nastawienia

Praca w zawodzie asystenta klienta na początku zupełnie mnie nie satysfakcjonowała. Nie chciałem być zwykłym sprzedawcą, który za pomocą swoich wątpliwych umiejętności i zdolności negocjacyjnych próbuje sprzedać klientowi coraz więcej produktów. Pracę na tym stanowisku podjąłem przez zupełny przypadek i byłem przekonany, że jest to jedynie krótki mostek łączący jeden brzeg mojego życia zawodowego z drugim. Mostek ten był konieczny do przebycia, ale nie stanowił żadnej podstawy do stabilizacji.

41W miarę jak kroczyłem mostem, który miał mnie zaprowadzić do nowego, lepszego stanowiska pracy zauważyłem, że albo idę coraz wolniej, albo wspomniany most coraz bardziej się wydłuża. Przyłapałem się na tym, że powoli przestawałem traktować pracę asystenta jako etap przejściowy, a myślałem o niej jako o podstawie do dalszego rozwoju zawodowego. Nagle zrozumiałem, że sprzedaż i obsługa klienta nie muszą być zajęciem, od którego będę uciekał. Równie dobrze mogą stać się branżą, w której odnajdę samego siebie i w której uda mi się osiągnąć zawodowy sukces.

Pogodziłem się z tym, że pracuję jako asystent klienta Lubin i mam nadzieję, że prędzej lub później uda mi się dostać awans na wyższe stanowisko pracy. Teraz nie wyobrażam sobie zrezygnować z obecnej pracy i zostawić swoją firmę. Przyzwyczaiłem się już do niej i poczułem jak pełnoprawny członek wspólnoty pracowniczej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *