Za co może stracić pracę asystent klienta?

za co może stracić pracę asystent klientaPracę na stanowisku asystenta klienta często podejmują młodzi ludzi. Firmy chętnie rekrutują w tym charakterze studentów lub osoby po studiach z niewielkim doświadczeniem zawodowym. Jest to duża zaleta, jako że mają oni szansę obyć się z wymagającą pracą, jaką jest obsługa klienta. Nie każdy jednak sprawdza się na takim stanowisku. Presja pracodawcy oraz roszczeniowi klienci powodują niekiedy, że traci się cierpliwość do swojej pracy. Łatwo wtedy o błąd, który można przypłacić utartą stanowiska. Za jakie przewinienia można zostać z takiej pracy wyrzuconym?

Największy błąd, jaki może popełnić asystent klienta dotyczy sposobu traktowania klientów. Zasady nakazują bowiem pozytywnie podchodzić do nawet najbardziej uciążliwych osób. Gorszy dzień może spowodować, że niektórym osobom zabraknie cierpliwości i powiedzą coś, czego będą żałować. Oczywiście zwykle pracodawca nie żegna się z pracownikiem tylko za względu na jednorazową sytuację. Jeśli jednak takie rzeczy się powtarzają, niekiedy jest zmuszony złożyć takiej osobie wypowiedzenie.

Drugi błąd, który często popełniają asystenci klienta, dotyczy braku znajomości oferty firmy, w której pracują. Może się to wydawać niemożliwe, ale część osób bardzo pobieżnie zapoznaje się z takimi informacji. Oczywiście zdarza się, że to pracodawca nie dostarcza wystarczająco dużo informacji na ten temat. Jeśli jednak asystent wciąż wprowadza klientów w błąd, musi liczyć się z konsekwencjami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *